February 07, 2015

Assalamualaikum.
Just got back from Jengkalifornia .
Tired as funk.
Haha.
Woke up to a such comfort morning , in my own room. Yup. My own room. No longer sharing room. It's not official yet but Im gonna make it happen. Haha.
Just kidding.
Kerek gila speaking kan. Tengah nak improve-kan english language.
Acah hijabista. Haktuih.
Malam tadi sempat juga berjumpa dengan Isha, telah ku leraikan segala permasalahan dengan dia bersama - sama peluh yang jatuh berderai. Kamek berdua jogging memalam buta. Kau hado?
Haha.
Geng semua risau kitorang ni macam hangit je .
Faham-faham la maksudnya.
Sejak menjak termenjak beberapa minggu lepas, kan selalu kena marah dengan Isha.
Boleh faham kenapa dia emosi tak stabil. Tapi semua habis kena tempias dekat aku.
Nasib baik aku penuh dengan keimanan . Eceh.
Kalau tanya kenapa dia mcm tu, what personal, let's keep it personal okay. So jgn lah marah kalau korang tanya kitorang okay ke tak lepastu aku ckp takdepape. Haha.
Yang boleh bagitahu, yup, dia akan flyyyy to Sarawak. Move to Sarawak.
Ye, malam tadi dah menangis apa semua.
Sebenarnya dah lama dah tahu dia nak pindah sana . Tapi buat tak tahu je. Nak dengar dari mulut dia sendiri.
Takpelah, dah belajar tak nak rindu dia ( bapok menipu nya)
haha.
Just nak cakap, Isha, balik lah ke sini selalu. Sampai hati kau kan wahai sepado, tinggalkan aku sesorang.
Sat gi kau dah pindah, dengan siapalah aku nak minta tolong .
Nanti memalam keluar, siapa lah nak bebel panjang-panjang tanya kenapa keluar malam , " tak padan dengan mata rabun. U8 dengan U6 pun tak boleh beza kau ni". tagline famous oleh minah tu.
Kau marah marah tu la yang nanti aku rindu.
Hahaha. TAK NAK RINDU PUNNN.
Pagi tadi before temankan Isha pergi lunch kt Sakae Sushi, tak ke culture shock aku. Heret masuk Kenny Rogers tau menggelupur. Bila lah dapat merasa Kenny Rogers.
Tak nak lama pula nak tunggu minah ni.
Lepastu ada lelaki ni tetiba, " aduh cramp. boleh duduk sini?".
lepastu dia tanya duduk mana . banyak tanya pula, annoying gila.
yang aku ni ws minah sepado tu (buat buat busy) padahal minah sepado tu tak de pun ws aku. haha. aku buat buat busy typing padahal screen tengah lock tu. hahaha.
dia tanya macam macam  aku just , "ha'ah" lepastu senyum . kasi senyuman yang penuh manis . aumm.
dalam hati, " mana lah minah sepado niiiii". tak pasal kena cop sombong dengan mamat tadi . tahi kucing betul. dia tanya nama aku, aku cakap nama aku Fatin. HAHAHAHAHAAHHA. Fatin Hanisah. hahahahahaahahahahhhaahahaha
lepastu minah tu dah datang , macam superman return dah. dah bla, terus gelak . Isha gelak sampai merah muka dia. hahaha.
Okay tiket pukul 6 petang esok balik. Macam tak cukup je . Malas nak balik Pahang yang tak ada apa-apa. Bosaaannnn.
fikir lecturer macro lagi. Ya Ampun, last time kelas dia, memang tak boleh nak fake lagi dah depan dia. Memang aku tarik muka. Aku rasa macam nak campak kasut busuk dekat dia lepastu cekik cekik dia lepastu suruh dia mengajar betul betul. Ish. serious bengkek gila aku dengan lecturer tu. dapat pula kelas elc yang .... aduh aduh aduh.
sem ni tak ada apa yang best pun.
semua pun.
sem ni serious tak happy gila. hahahah.
rasa macam melepet atas katil kt bilik lagi elok dari pergi kelas, lagi bagus dari melayan benda duniawi ni hahaaha.
bunyi mcm dah fucked up gila dah aku ni.

No comments: