December 31, 2014

Goodbye 2014

The only thing Im thinking about right now is you, Hanis.
Dah genap 4 bulan semenjak kau pergi. The hardest part of all was letting you go and realizing that times goes by so fast . It's hurt that so many thing happened after you've gone .
I miss you so much it's hurt.
It's new year Hanis.
Even time goes by and no matter how busy you are, no matter how far we were apart,
tak pernah sekali kau lupa wish .
The longest wish always comes from you,
filled with words that's going to makes me feel good and give me good vibe.
Banyak benda jadi lepas kau pergi.
The hardest part of all that was I have no one to share.
Semua pendam sendiri.
Tak siapa kenal aku macam mana kau kenal aku.
Yang faham masalah aku, kau.
Terasa sangat bila aku nak bercerita macam macam,
tersedar,
aku tak ada siapa siapa.
rindu kau.
yang boleh layan aku.
gelak .
semua.
kadang-kadang rasa....
kenapa.
tapi, ramai cakap ,
semua ni ada hikmah.
mungkin hikmah dia, untuk ajar aku berdikari.
jadi kuat .
kau tahu kenapa aku tak nak sambut birthday.
then why kau jadi one of the reason.
meaningless sgt birthday aku dari setiap tahun.
perkara yang sama.
losing . losing . and losing.
kalau kau ada sekarang,
mesti kau akan cakap, " mulah dah keluar sajak annoying puitis lara kau tu"
kan?
lepas tu, kau jugak yang layankan sajak annoying puitis lara aku ni kan?
rindu.
aku doakan kau yang terbaik kat sana Hanis.
aku rindu kau sangat sangat.
rindu sangat sangat.


No comments: