February 04, 2014

Ku menitiiiiiii.......

Assalamualaikum.
Harini. Ada down. Ada tak down. ada so-so.
Hmm.. nak share pasal isnin ke?
Tade apa pun jadi isnin tu.
Ada pun, cerita tu private. Bukan private. Tapi bukan untuk di-sharekan buat masa ni.
Tengoklah. 
kalau dah jumpa penghujung cerita tu, baru boleh share. 
kalau tak, nanti jadi cerita tergantung.
Semalam , penat je la.
Kawad apa semua.
Lepas tu, lari dari HEP ke bahagian sukan kat belakang tu. penatt.
Sampai-sampai je kat tempat berkumpul platun Charlie, 
peluh membanjiri hidung, lubang hidung, mata, kening dan segala-galanya.
Komander Q tade. Komander Saifullah take over.
Oh btw,
Komander Q,
aku dah tak berapa nak adore dia sangat dah.
Sebab,
semenjak kebelakangan ni,
makin lama, makin dah nampak realiti life seorang komander.
Mungkin apa yang kita nampak,
komander tu macam robot.
gitu gini gitu gini.
and akan anggap dorang tak sama macam kita.
dari apa yang kita tengok, dorang selalu sorang.
and apa semua la kan.
but, 
to be honest,
sebab aku kan perhatikan aje komander Q ni.
asal aku nampak je dia, aku akan terus pandanggggggggggggg je dia.
setiap saat la kira ni.
obses kan aku ni.
haha. biar obses asalkan tak obes.
(ok, 2 bintang)
aku perasan dia ni sebenarnya sama je macam orang lain.
makin lama,
makin aku nampak realiti nya.
(cewah ayat)
buat apa aku nak gilakan dia.
kan?
kalau setakat nak suka-suka,
buang masa.
nanti kalau suka-suka jadi
betul betul, tak ke susah?
gerak hati aku cakap,
"tak payah la".
lagipun, nanti kalau cinta hati dia tahu ,
(cewah, cinta hati katanya)
mestilah tak suka en.
en en en en.
lagipun, aku tengok, orang yang minat dia tu,
semua cantik-cantik.
aku ni sah- sah tenggelam.
jadi,
ianya buatkan aku jadi rasa lagi downnnnnnnnnnnnnnnn.
jadi.
aku tak nak rasa terrible sgt pasal diri aku sbb aku tahu
kalau aku dibandingkan dengan mana-mana perempuan,
aku ni memang kalah.
tak ada apa yang hebat pun pasal aku ni.
haha.
konklusinya,
feeling "crush" on someone akan buat anda rasa down for some reason.
cukup pasal ini.
nak share pasal lari. sambung cerita tadi, haha.
kan dah lari tu,
time lari tu,
rasa macam nak pengsan.
boleh pulak time aku lari tu, penghulu tu potong aku,
kalau tak aku dah jadi orang pertama tauuuu.
ish. 
dah la penghulu.
(gelakkkkkkkkkkkk)
serius rasa nak pengsan sbb tak makan lagi en.
mkn tu mkn . tp mkn nugget.
mkn kuih.
air tak minum langsung.
mestilah tak cukup tenaga.
lepas tu,
kaki kiri time tu rasa macam nak terseliuh je.
aku tak sangka walaupun injured dah lama, boleh drag sampai ke hari ni. 
serius tak sangka.
tapi, aku rasa kalau aku maintain buat fitness,
sure injured kaki kiri aku ni will be heal.
anyway..
balik daripada latihan kesat, terus minum air 2 botol. nampak tak kehausan nya di situ?
and Mimi cakap dia nak give up training kt kolej dia.
hmm.
mimi ni.
baru first day training . kene la tahan kay ? 
anda boleh buat.
minum milo bersemangat juaraaaaaaaa
mencapai cita-citaaaaa!!!!!!!!!!!!
ok.
apa lagi nak share.
oh, lepas latihan kesat pergi ceramah pasal simbol Yahudi.
kalau anda fokus,
(seperti saya) hahaha
anda akan selalu rasa terkejut sebab
banyak benda yang berkait and bersangkut dengan yahudi, even dekat dalam malaysia ni.
and tak sangka ejen penyebaran , and ape mende nth, untuk dajjal ni, ialah TV kita.
kan?
TV tu semua orang pun ade kot. dalam rumah pulak tu.
and waktu munculnya fitnah dajjal tu,
ish serius seram la kalau nak dibayangkan ,
bertambah seram bila ustaz kata,
kaum yang paling majoriti akan terpengaruh or follow dajjal ini, is kaum hawa.
kadang-kadang rasa macam nak berharap, aku mati sebelum munculnya fitnah dajjal,
mati dalam iman semestinya.
entah kebelakangan ni,
aku selalu dapat info pasal dajjal.
tak tahu kenapa.
jadi, info aku pasal dajjal dalam pale otak aku ni sangat padat ye.
haha.
Hmm. lepas habis ceramah tu, pukul 11.30,
belajar account dengan Cikgu Kim dekat facebook. 
Bayangkan sorang kat Kuala Selangor. Sorang kat Pahang.
susah gila nak explain pakai messenger je.
aku ni dah la serius slow gila kalau bab account.
even masa Kemahiran Hidup bab account ni masa tu form 1 ke form 2,
aku la manusia yang paling tak faham pasal debit kredit ape kejadah semua tu.
cikgu tanya faham, aku akan jawab " FAHAAAAAAAAAAAAM".
bila cikgu suruh buat, aku ngangaaaaaaaaa.
some students yang lain akan rasa aku ni beban.
sebab kalau cikgu nak explain, tak pasal-pasal dengan dorang2 sekali kena denga cikgu explain.
tapi,
kisah pulak aku?
haha.
ok.
then harini pun,,,,,,,,
belajar account.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......
ituje la comment aku.
hmm. harini downnnnnnnn.
tapi disebabkan "jam" S,
ianya buat aku gelak sampai senak tulang rangka aku.
haha.
harini S dengan aku pergi date dekat bandar.
selalu aku date dengan bella.
tapi kini dengan S.
haha.
S mesti bosan dengan aku.
 sbb aku ni jenis yang tak banyak interaksi.
tak tahu nak bagi respons macam mana.
apa yang penting,
terima kasih la kepada S kerana sanggup meluangkan masa anda dengan AIDA YG MEMBOSANKAN INI.
rasa macam nak cite something tau. mcm nak luahkan perasaan. tapi,
tape lah.
buat masa ni boleh tahan.
kekeke.
tapi tadi tak de selera nak makan.
mee hoon yang beli kt DM tu, terpaksa dibuang begitu sahaja.
kenapa la aku ni depressed mcm ni... hmmm.
anyway :D 
goodluck test listening esok kepada student AS dengan BM kay!
sbb roomate tercinta, Atie pun akan amek test tu sama-sama dengan aku. 
kekeke. nanti nak balik bilik dengan dia je la.
kekeke.
Hmm. skg ni patut la aku rasa macam krik krik je bilik aku ni.
Lily dengan Atie tengah zzzz.
ish2.
kay la. sampai siini sahaja cerita harini.
bosan kan?haha.
pape pun. 
assalamualaikum!
dan jgn lupa selitkan doa elak dari fitnah dajjal dan sebagainya selepas solat kay !
selamat malam 

No comments: